Vart tog tiden vägen?

Kul att jag skrev ett långt mobilinlägg igår och så laggade telefonhelv*tet och inlägget publicerades aldrig. Så här får ni en kort version av gårdagens icke-publicerade inlägg:

Igår var jag i stallet mellan 12.45 och 20.45. I åtta timmar alltså. Vad jag gjorde?
- Mockade och fixade mat
- Skurade foderhinkar, lock och vattenhinken
- Städade i skåpet där jag förvarar täcken
- Vadade i geggan för att fylla på vatten i hagen
- Fångade in rymd häst (Malma) och fixade staketet där hon smitit ut
- Borstade och pysslade med Svarten och red sedan.
- Pratade med Sofia och Lina medan de borstade/ friserade sina hästar

Hade i och för sig planerat att ha en lång fixardag i stallet utan stress och jodå, nog lyckades jag allt!

Ridpasset gick för övrigt super. Red ut en halvtimma som uppvärmning och lät honom sedan rulla på i galopp några varv i paddocken som avslut. Rätt kravlöst, men koncentrerade mig på att få fina galoppfattningar och min sits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0