Stallmöte

Idag blev jag bortskämd rejält i stallet. Jag blev lite sen till min och Sofias planerade ridtur då jag var tvungen att övningsköra med pappa medan det fortfarande var ljust ute. Jag lovar er, att backa runt hörn är rätt hopplöst när det är mörkt ute...

När jag kom till stallet hade Sofia tagit in båda hästarna och gjort dem redo för ridtur. Bara att sadla, tränsa och sitta upp. Vi red i typ 45 minuter och det blåste ganska ordentligt. Det gick i alla fall bra och sen fick Svarten gå ut i hagen medan vi hade stallmöte. Så gott som hela gänget var samlat. Vi pratade om lite olika saker och nu gäller det att ta tag i sådant som måste bli färdigt innan december. Jag tror vi kan fixa det! :)

Sen hjälptes jag och Sofia åt att mocka och hon gjorde Svartens mat. Som sagt, vilken lyx!
Hatar att stressa i stallet så då är det skönt att få lite hjälp. Tack så jättemycket världens bästa Sofia! <3

Svarten fick komma in i sin box och sedan hjälpte jag Lina att kvällsfodra innan hon körde mig hem.

Sofia tog en tjusig bild på Luniman och Lina och mig och Svarten igår. Som vanligt har jag snott den från http://sofialennerkvist.blogg.se ;)
 
Nu: Sleepmode on

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi du är för go du <3 Alltid kul att hjälpa till när man vet att det uppskattas! :)

2012-10-09 @ 00:14:05
URL: http://sofialennerkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0