Oct. 18, 2012

Som vanligt har jag flängt runt som en galning idag. Först på jobbet i tio timmar och sedan körde jag hem och plockade upp syster. Vi åkte och handlade och därefter åkte vi och Alexander till stallet. Lät dem borsta Svarten medan jag mockade. Tack till Sofia också som tog in Svarten åt mig eftersom jag inte var i stallet förän vid åtta :)

Ringde Hanna också och sa att jag kunde ta kvällsfodringen eftersom jag ändå var i stallet. Var så stressad att jag sa fel saker flera gånger i telefonen under den ynka minut som vi pratade :P

Jag ser verkligen fram emot en lugn helg. Påsarna/ hålorna under mina ögon påminner mer och mer om de djupaste stup man kan tänka sig...

Tagga fredag imorgon då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0