Födelsedagsfirande för Sebastian

Igår fyllde min pojkvän 20 år. Det blev tårta hemma hos honom med släkt och vänner och sedan spelade vi spel och lite sådant. På kvällen åt vi lite och sedan kom före detta klasskompisar till Sebbe hem till honom och så blev det lite förfest och lite tårta.
Ingen av oss var sugen på att dra ut, så det blev en sväng till den nybyggda lekplatsen utanför Komedianten xD
Vi gick i alla fall loss på de nya grejorna och hade skitkul. Någon som cyklade förbi ropade "vuxendagis", haha!

Sen promenerade jag, Sebbe och Björn hem :)

Såhär såg jag i alla fall ut igår innan jag drog till Sebbe.

Och såhär ser jag ut idag

Lånad pokjvänströja och leggins.

Nu har jag övningskört med pappa och kört den fruktade motorvägen för första gången. Nu är motorvägen inte lika fruktad längre.

Nu blir det snart grillad kyckling, stallet en vända för att planera sommarschema med Frida och Lovisa och senare ikväll bio med Sebbe och Björn :)

Stannar hos Sebbe sen så vi hörs imorgon efter jobbet. Hoppas ni haft en grym helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0