Ibland blir det inte som man tänkt sig

Min glittergirlang var tyvärr inte så lång som jag önskade, så jag fick lösa det som ni ser på bilden. Helt okej ändå.

Lite glitter runt boxskylten blev det också.

Eftersom jag fortfarande bara kan ladda upp en bild per inlägg får ni denna idag, så får ni se lite andra bilder från pyntningen en annan dag :)

På tal om att det inte alltid blir som man tänkt sig, så råkade jag köra fast med bilen i snödrivorna på grusvägen som leder fram till stallet...
Kom varken framåt eller bakåt eftersom jag gasat för att komma loss så hamnade utanför mina hjulspår. Annars hade jag kunnat backa tillbaka till gårdsplanen. Pappa fick komma till undsättning istället. Han fick loss den och kunde backa tillbaka den. Så nu står stackars bilen kvar vid stallet. Sjukt djupt med snö är det! ;o

Ja ja. Så kan det gå. Nu ska jag sova. Hästarna vill ha frukost imorgon så snälla mamma får köra mig halv sex. Sen jobb till fem och sen tillbaka till stallet. Full rulle hela dagen alltså. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexander Liljeberg

vad fint det har blivit:D

Svar: Tack! Det tycker Svarten också! :))
Ida Arvidsson

2012-12-12 @ 21:08:59
URL: http://alexanderliljeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0