Girls Night Out

Hej på er! I fredags hade jag premiärhandling på Systembolaget. Linnéa var självklart med :)
Igår blev det storstädning och fix och sedan kom Linnéa, Sandra, Sandra och Josefin. Vi hade grymt kul och åt god mat och ännu godare efterrätt. Sen tog vi taxi till Oscars. Kvällen spårade lite och natten spenderades på akuten. Som tur är gick allt bra till slut :)

Lite bilder tagna hemma hos mig:

Apelsin-chokladmousse med krossat digestivekex och hallon. Vi åt cheescake också men tog inga bilder på den tyvärr.


Sandra


Linnéa, jag och Sandra


Puss!


Josefin, Linnéa, jag och Sandra


Miss Lind på G!


Meeeraa tequilaaa?
Kolla in mitt söta shotglas/ halsband jag fick av Sandra Brixhav! Står Girls Night Out på det :D


Haha, bjuuuder!





Linnéa och Josefin


Sandrus och jag






Haha, gotta love Linnéas min!


Aaaaaaahhhhhhh! (Jag kan riktigt höra Sandras röst här)

Och här får nog detta bildinlägg sluta, innan det går för långt ;)

Nu ska jag och mina mjukisbyxor strax bege oss mot stallet en sväng. Sen blir det lite teoriplugg innan jag ska sooooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0