Penny

Vem kunde tro att det skulle ta såhär lång tid innan mitt första hästinlägg skulle dyka upp här? :D
Här kommer det i alla fall ;)

Sedan Godhi, min medryttarhäst, avlivades för lite drygt en månad sedan, har jag inte haft någon lust till att rida eller vara i stallet. Bara att köra förbi stallet där han stod kändes jobbigt. Nu har jag försökt ta tag i hästeriet och igår pratade jag med Annie och Julia, två kompisar till mig. Jag har fått lov att bli medryttare på deras Exmoorponny Penny. Det tror jag blir jättebra eftersom jag red Penny lite då och då under våren och sommaren 2010.

Här är lite bilder på Penny som jag fotat förra året. Den på mig och Penny tillsammans har Annie eller Julia tagit :)












För att se mer av Penny eller hennes fantastiskt duktiga ägare, tvillingsystrarna Annie och Julia - Gå in på
http://geminas.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0