Kungsmässan

Igår var jag uppe med tuppen och åkte till stallet för att mocka och ta en morgonpromenad med Penny i det fina vädret. Sen åkte jag och Sandra till Kungsmässan för att shoppa. Något måste man väl göra med lönen, eller hur? ;)
Det blev lite höstkläder, ett nagellack (surprise surprise)! och lite smycken.


Sandra


Fikapaus


Shoppat var det här!

Stickad kjol - gina tricot
T-shirt - gina tricot
Trosor - gina tricot
Thermo leggins - gina tricot
Tights - gina tricot
Örhängen (som ska bli halsband hade jag tänkt) - gina tricot
Axelbandslös BH - Bik Bok
Hårsnoddar - Bik Bok
Armband - Glitter
Födelsedagspresent till Syster (i paketet) - Glitter
Nagellack (Make Up Store) - Kicks

Tackar Sandra för en mysig dag :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

men vilken bild! den var jag inte beredd på idus. tack själv bästaste vän! <3

2011-09-29 @ 23:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0