Cat VS Dog

Efter att nästan ha blåst bort på jobbet cyklade jag till stallet. Hade som tur var medvind så det gick som hejsan och jag var framme på nolltid. Jag möttes av en glad Isa (hund) som verkade nöjd med att få komma in i stallet. Mockade Pennys box och precis när jag vände mig om för att köra ut skottkärran, såg jag Gibbe (stallkatten) som ger Isa en riktig "bitch slap"! Jag kunde inte låta bli att skratta för det såg verkligen lustigt ut. Isa backade undan och lade sig ner igen. Då kom Gibbe igen och vevade med tassen i luften som om han trodde att han vore en riktig boxare! Knaskatt!
Tog in och borstade Penny och sedan fick hon gå ut igen. Ridningen gick så bra igår så hon har nog inget emot att få vila lite idag. Sen kom Annie och Julia ut så vi pratade en stund innan det var dags att cykla hem.

Fick ingen bild på "fighten" men här har ni tre mobilbilder på Gibbe och Isa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0