Stockholm

Jag och Sandra hade ett par riktigt trevliga dagar i Stockholm. Kallt var det, men mysigt :)
Vi träffade Danja och shoppade massor, åt minicupcakes och lyckades att inte gå vilse allt för många gånger. Köpte två lack från O.P.I och ett från Essie samt ett topplack. Bilder kommer när jag testat dem :)

Här får ni lite bilder från Stockholm

Moa, Jag, Sandra och Danja


Sandra at the hostel...on the floor


Vårt rum


Jag


Jag och Sandra måste ha sett ut som äkta turister. Jag med en systemkamera runt halsen och Sandra gåendes med blicken ner i trottoaren hela tiden för att hålla koll på dessa prickar som hjälpte oss att hitta rätt buss, haha!


Världens sötaste cupcakes befinner sig i denna låda...


Danjas till vänster, mina i mitten och Sandras till höger












Ja, meningen med att lägga upp en bild av varje cupcake är för att göra er sugna! Nå, har jag lyckats? ;)


Miss Lind


Skrapan


Danja


Jag


Choklad


Hallon och citron


Rosa himmel


Sandra


Jag


På väg hem


Stooor hund utanför en pizzeria


Sandra - nöjd och glad äver att ha hittat "hem"


Vi fick choklad av Danja som köpt med sig från Schweiz. Jag delade upp bitarna. Såhär fint lade jag mina...


Sandras lade jag i en hög istället...


Sandra chillar innan det är dags för pizza


Sandra tyckte det var roligt att vi fick in vitlökssåsen i decilitermått, haha!


Sista shoppingen innan vi skulle åka hem


Haha, posarN kom med på bild xD


Utsikt från tåget


The world is flashing by...


Sista bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0